6.10.09

Ahhh. Ohhh. Eesti elu.

Eile sain Elu24.ee -st teada, et Kanal 2-l oli pidu, kust Evelyn Sepp lahkus Tulika taksoga ja keegi reporter Sven koos naise ja pudeliga. Maakler Meelis Kukk ei lahkunud sandaaliga, nagu esimesel korral pealkirjast välja lugesin, vaid skandaaliga.

Artiklist, mis räägib sellest, et staarfotograafi Indrek Galetini käest saab nüüd endast aktifotot tellida, tuleb välja, et JUST TEMA ongi see, kes aktifotod välja motles. Ta on märganud, et juba mitmed teised fotograafidki kasutavad tema aktifotoseeria ideid ja teevad sarnaseid pilte. What the fuck?? Aktifoto tegemine on seejuures tema sonul nagu passipildi tegemine. Ainult visiooni peab ise välja motlema, milline see pilt välja nägema peaks. Samm sammu haaval, onju. Härra Galetin peab koigepealt ju ära oppima, kuidas nuppu vajutada. Oma visiooni väljatöötamine votab tal veel natuke aega. See on suht tavaline nähtus (moe)fotograafide puhul. Ka mina oma mudelikarjääri jooksul motlesin täiesti ise välja, kuidas ma seal pildil aelema pean. Right.

Kes Keskerakonna pärasoolega tutvuda tahab, voib lugeda Inno ja Irja blogi. Sellest ei saa muud järeldada kui, et seda kirjutab üks keskealine mees, kelle väike munn kadus vaateväljast juba paarkümmend aastat tagasi, kui koht üle rihma vajus. Ning oma kibedat elu jagab ta oma rahuldamata naisega, kes on Maxima kurgileti pohiklient.

Täiesti uskumatu on see, kuidas seal jälle (suure toenäosusega) voidab kohalikud valimised mees, kellele meeldib kaunistada linna Noukogude Eesti meelsete plakatitega, ning kes meelsasti poseerib piltidel nagu: "Edgari joulutervitus", voi "Edgar Tallinna pensionäridega", voi "Edgar Vladimirilt suhu votmas". Tema üheks pohiteesiks enne valimisi on see, et just valitsev voimupartei ajas Eesti majanduse kriisi. Mitte ülemaailmne kriis, mis sai alguse Ameerika Ühendriikidest. Oh ei. Edgari oma blogi on täis seda sovietlikku okset, kuidas "meil see raske tee üksteist toetades läbi käia tuleb, et ühtse rahvana kriisist väljuda". Kahju on, et pensionärid teda usuvad. Ning venelased, kes nagunii mitte midagi sellest aru ei saa, mis ta räägib. Neile piisab lihtsalt Vene lipuga nina ees vehkimisest.

Ma tulen tagasi, ja ma kavatsen veel rohkem tatti pritsima hakata.

5 comments:

kats said...

ma olen ikka mõelnud, et kus kurat loeb sellist asja nagu on savisaare blogi....

Peetrimäe pealik said...

ma lihtsalt teadusliku eksperimendi käigus :D

Luarvik said...

mugistan naerda :D

p said...

pets, ära kliki saastal! :)

Kristike said...

hilinemisega loen aga tuju läks kohe heaks. oeh, kuidas ma sind igatsen